Less...

Sorry, men jag kan faktiskt inte tycka synd om någon som sladdar den tidpunkten på dagen i ett sådant område, även fast han får leva med att ha kört ihjäl en hjälplös stackars tant... Om det varit en väjning, hög fart eller dylikt som orsakat sladden skulle det vara en annan sak. Men när vi alla vet att det var självförvållat så är det inte så synd om honom, det var hans eget fel. Däremot kan jag inte säga "rätt åt honom" för ingen förtjänar det som hände, fyfan så hemskt.. Men det var en jävligt klumpig, helt oförsvarbar och korkad handling som han får leva med, och jag tycker inte det minsta synd om honom.

Jag blir väldigt irriterad på vissa uttalanden, ALLA som kör bakhjulsdrivet är inte idioter. Jag hatar verkligen det där de kör med, de är så jävla snabba med att dra alla över en kam, jag blir så arg att det är skadligt för min hälsa! Okej visst, det är många som tycker om att ha lite skoj och sladda, men till största delen sker det ju faktiskt kvälls/nattetid, avskilt och obefolkat.. Kom ihåg att jag skrev "till största delen", det betyder alltså inte "alltid". Jag säger bara vad jag tycker och försvarar de som förtjänar att bli försvarade, inte de idioter som inte har en aning om vad de håller på med...

Nu ska jag äta en macka, blir hungrig av att vara frustrerad.
Tack för mig, hej!

Comments
Postat av: Mikael

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-06-19 @ 08:16:52
URL: http://forum.modekampanj.com

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (invisible)

URL/Blog:

Comment:

RSS 2.0