Trött

Usch vad jag är seg, har inte alls sovit bra inatt märker jag..
Men blir nog piggare om ett tag, hoppas jag! Igår tog jag mig en powerwalk med hund, men inte Sauron, han är alldeles för vild nu, så jag tog med mig Tilda i stället. Hon är lugn och fin att ha med sig ensam sådär.. :) Men det var äckligt varmt, usch. Det tyckte Tilda med, hon försökte gå in hos folk, haha. Hon klev upp på flera trappor vid lägenheter och infarter till villor, hon måste varit väldigt törstig, stackarn.. :P Men hon behövde motionen! Tänkte gå en sväng idag också, om jag orkar.. Det är varmt och jag är sjukt trött, så vi får väl se.. Men försöka, det ska jag!


En gammal bild på Tilda.. :)



Comments
Postat av: Anonym

fin vovve !!

2011-07-09 @ 12:13:05
Postat av: Barriis - Emelie mvj B

Ja visst är hon, riktigt söt liten flicka! :)

2011-07-09 @ 12:17:35
URL: http://barriis.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (invisible)

URL/Blog:

Comment:

RSS 2.0