När mörkret faller..

Ja, då var det natt igen, och nätterna blir mörkare för varje dag som går..
Och jag, som vanligt när det börjar bli läggdags, blir lite deppig. Det är väldigt tråkigt och ensamt att sova själv, när det finns någon där ute som man är förälskad i, och vill ha hos sig.. Men det är en annan historia, och en komplicerad sådan..
Jag älskar att vara glad och sprida glädje omkring mig, därför blir jag så irriterad när jag är ledsen, för det är inte jag, det är inte sådan jag ska vara. Så jag hoppas verkligen att vinden vänder snart, att det blir min tur! För det här orkar jag inte leva med! :P
Jag brukar ge mig själv en bitch-slap eller slå till en gång i skallen när jag är deppig,
för att skaka om mig själv liksom.. Men det fungerar aldrig riktigt så bra som jag vill, det gör mest ont.. :P Så det är ingenting jag rekommenderar! :P Det fungerar bättre att skölja ansiktet med kallt vatten, så jag har börjat med det  i stället, måste ju vara rädd om de stackars hjärncellerna, haha.. :P
Nu ska jag fixa mat till hundarna och sen ta ut dom. :)

Tjohejs!


Comments
Postat av: Annis

Jaaa, och jag hoppas detsamma. Det finns ingen härligare syn än att se sina barn stråla av lycka. Älskar dig, hjärtat!

2011-07-08 @ 00:46:06

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (invisible)

URL/Blog:

Comment:

RSS 2.0