Kvällen

Var i garaget en sväng med mami, och medan hon lastade in lite prylar i bilen som ska flyttas till förrådet, så meckade jag lite med den. Skulle ta mig en titt på fläkten, och skiten sitter ju under-innanför handskfacket, så jag fick ju veckla ihop mig så jag kom åt.. Skulle vart bra att vara en ödla eller nåt just då.. Eller kanske haft en liten spik att sätta fingret på och säga "tjillevippen", så man blev liten. Fast då hade det ju blivit problem med skruvmejseln.. Men men, det gick ju vägen, trots allt! :)
Fast det hade kanske varit smartare att kolla alla sladdar och kontakter INNAN jag monterade ner allt.. För det var ju så att det var en kontakt som hade brunnit, och säkert det som är problemet.. Så det får jag fixa! En annan dag.. :P
Hursomhelst.. När jag sen kom tillbaka från garaget, så var det himla trevligt att kolla till på tv:n och se de fina siffrorna 2-0 till Sverige, mot USA. :) För det trodde jag inte, måste jag erkänna.. Och att det sedan slutade 2-1 gör inte mig något, Sverige är vidare, och dessutom som gruppetta! Det är fint det.. :)



Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (invisible)

URL/Blog:

Comment:

RSS 2.0