Hallonkräm

Nu har man blivit barn igen, sitter här och tar mig en tallrik hallonkräm, och minnena från dagis blommar upp. :) Men bortsett från sockret, så är det faktiskt nyttigt! Faktum är att 1 dl innehåller hela 50% av det rekommenderade dagliga intaget av C-vitamin.. :) Har inte tänkt på att kolla, men det kanske finns utan tillsatt socker? Om det finns det, så rekommenderar jag att ni tar er ett par tallrikar i veckan, kanske en om dagen. Och ni som inte är rädda för socker, käka på, haha.. :) Men inte för mycket varje dag, överskott är aldrig bra.. Min favorit är hallonkräm, men kommer ihåg att aprikos var god, och sen finns det ju jordgubbskräm, och säkert någon annan också.. Känns som om jag försöker pracka på er kräm nu, men...då säger jag såhär; Man mår bra av lite vitaminer! :D

Tjoflöjt!


Comments
Postat av: Maziar

Hej Emelie,



Jag bor i Nedre Ullevål 1A i Oslo och har fått några inkassovarsel brever med ditt namn på dem.



Om du vill ha dem, skriv en email med ditt adress for mig.



MVH,

Maziar

[email protected]



+47 96 82 64 36

2012-04-15 @ 19:39:06

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (invisible)

URL/Blog:

Comment:

RSS 2.0