Good morning sunshine

Hej hej och god morgon på er!

Jag sitter här och försöker vakna till liv efter att ha druckit mitt morgonkaffe..
Solen skiner och termometern visa 25,9 grader i skuggan, och jag är inte glad. Ser verkligen inte fram emot ännu stekande dag i en packad bil, med en välpälsad hund på 66cm i mankhöjd och 26kilo i knät. Och det gör inte Sauron heller kan jag tala om.. Usch vad jag tyckte synd om honom igår, tror faktiskt att jag starkt måste överväga att köpa stuga i Sibirien, så vi kan rymma dit under somrarna.. För det kommer bara bli värre, han blir större för varje dag, och han kommer få ännu mer päls. Det tar ju ett par år innan de är färdigpälsade.. Förresten så fyllde han 7 månader igår, min lilla Sauron! :)
Och det var ju lite skojsigt, att fylla 7 månader den 7/7, hihi! :P

Nu fick jag en till kopp kaffe, ska dricka den och se om jag vaknar.. :)


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (invisible)

URL/Blog:

Comment:

RSS 2.0